ඉංග්‍රීසි චිත්‍රපටි

The Last Son (2021) Sinhala Subtitles | Upasiresi.com

යන්තම් එහි සිටින චරිත සමූහයක් එකිනෙක ගැටෙන ගමනක යෙදී සිටින අතර එය “අන්තිම පුත්‍රයා” හි ස්ලොග් එකක් මෙන් දැනේ. ග්‍රෙග් ජොන්සන්ගේ පිටපතකින් වැඩ කරන අධ්‍යක්ෂ Tim Sutton, කැපී පෙනෙන දසුන් කිහිපයක් සහ ආකර්ෂණීය රංගනයන් කිහිපයක් ඉදිරිපත් කරයි. නමුත් බොහෝ දුරට, මෙම අධි-සංකල්ප බටහිර යනු ඔබව කිසිදා ඩැහැගැනීමට නොහැකි හිස් ඇදගෙන යාමකි.

Sam Worthington Isaac LeMay ලෙස රඟපායි, ඔහු 1800 ගණන්වල අගභාගයේදී ස්වදේශික ඇමරිකානු වැඩිහිටියෙකු වන Sierra Nevada: ඔහුගේ දරුවෙක් ඔහුව ඝාතනය කරනු ඇත. ඔහු ගණිකාවන් සඳහා නැඹුරුවක් ඇති මිනීමරුවෙකු බැවින්, විභව වැරදිකරු ඕනෑම සංඛ්‍යාවක් විය හැකි බැවින්, ඔහු දඩයම් කරමින් සහ තම දරුවන් පිටතට ගෙන යාමට ඉඩමේ සැරිසැරීමට තීරණය කරයි. ඔබ දන්නවා, ආරක්ෂිතව සිටීමට. “Avatar” හි ඕස්ට්‍රේලියානු තරුව වන Worthington ඔහුගේ පඳුරු රැවුල සහ මී ලොම් කබාය යටින් දුර දෙස බලා සිටිනු ඇත. ඔහුගේ මෙහෙයුමෙන් පමණක් ඔහු නරක පුද්ගලයෙක් බව අපට නොතේරුණහොත්, එක් චරිතයක් නැවත නැවතත් කෑගසයි: “ඔහු යක්ෂයා! යක්ෂයා!” නමුත් වර්තිංටන් ඔහුගේ පොහොසත්, අනුනාදිත කටහඬද වෙනස් කර ඇත, ඒ වෙනුවට, අවධානය වෙනතකට යොමු කරන බලපෑමකි, බොහෝ වැඩිහිටි මිනිසෙකුගේ උස් හඬින් කතා කරයි.

LeMay ගේ ඉතිරිව සිටින අවසන් දරුවන්ගෙන් එක් අයෙක් ඔහු තරම්ම කුරිරු අපරාධකරුවෙකි: Machine Gun Kelly’s Cal, බැංකු කොල්ලකරුවෙක් වන ඔහුගේ කෝපය ඉක්මනින් ප්‍රීතියෙන් ප්‍රචණ්ඩත්වයට හැරවිය හැකිය. කොල්සන් බේකර් නම් වූ ලාංකීය නළුවා/රැප් ගායකයාට ප්‍රතික්ෂේප කළ නොහැකි තිර පැවැත්මක් සහ අශික්ෂිත බවක් ඇත. නමුත් සැබවින්ම ඇස පෙරළෙන චලනයකදී, ඔහුගේ චරිතය සැබවින්ම මැෂින් තුවක්කුවකින් වරක් දෙවරක් නොව වෙඩි තබයි. ලෙමේ කැල් සොයමින් සිටින අතරතුර, කැල්ගේ මව, ඇනා, ඇය දිගු කලක් සේවය කළ සහ ජීවත් වූ ගණිකා මඩමෙන් අනුකම්පා කරන ලෙස ඔහුගෙන් අයැද සිටී. හීදර් ග්‍රැහැම් රන් හදවතක් ඇති ක්ලිචේඩ් ගණිකාවක් ලෙස ක්‍රීඩා කර ඇත, නමුත් ඇගේ කාර්ය සාධනය සහ දරු ප්‍රසූතිය මෙම 19 වැනි සියවසේ පසුබිම තුළ ඉතා සමකාලීන සහ ස්ථානයෙන් බැහැර බවක් දැනේ.

එසේම LeMay සොයමින් සිටින්නේ විවිධ ත්‍යාගශීලී දඩයම්කරුවන් මෙන්ම ඇනා සමඟ ඔහුගේම ඉතිහාසයක් ඇති අද්භූත අතීතයක් ඇති රක්ෂිත ෂෙරිෆ් (තෝමස් ජේන්) ය. ඉන්පසු LeMay ගේ ඉලක්ක අතර සිටින දුර්ලභ දියණිය ද සිටී: නිහඬ මෙගන් (Emily Marie Palmer), ඇය ප්‍රතිසංස්කරණය කළ, පල්ලියට යන මව සහ කරුණාවන්ත සුළු පියා සමඟ වනාන්තරයේ ජීවත් වේ. චිත්‍රපටයේ කටුක භූ දර්ශනය තුළ බොහෝ සෙයින් අවශ්‍ය වන ස්වභාවික පැණි රසයක් මෙන්ම සිත් ඇදගන්නාසුළු වූ ඇය ගැන පාමර්ට ඇත.

ජොන්සන්ගේ තිර රචනය පරිච්ඡේදවලට කැඩී ඇත, නමුත් ඒ සෑම එකක් තුළම, ඔවුන්ගේ ඉරණම ඔවුන්ව එකිනෙකා දෙසට ඇද ගන්නා විට කතාව මේ සියලු චරිත අතර මැකී යයි. ග්‍රීක ඛේදවාචකයේ සම්භාව්‍ය වශයෙන් බර දේවල් වන කතාවක් සඳහා, “අන්තිම පුත්‍රයා” දුක්ඛිත ලෙස කුඩා සැකයක් හෝ ගම්‍යතාවයක් ලබා දෙයි. සම්බන්ධ වූ සෑම කෙනෙකුම ඔවුන්ගේ කාලය ගත කරයි, එය අවම වශයෙන් අපට විශේෂයෙන් දර්ශනීය දර්ශන හෝ හිම කැළයක් මැද ඇති ගිනිදැල්වල නාටකාකාර වෙනස අගය කිරීමට ඉඩ සලසයි. (David Gallego යනු සිනමාකරුය.) නමුත් උදාසීන වේගය නිසා ජීවත් වන්නේ කවුරුන්ද මිය යනවාද යන්න ගැන හෝ අනාවැකිය අවසානයේ මල්ඵල ගැන්වේවිද යන්න ගැන අපට සැලකිල්ලක් නොදක්වයි. ෆිල් මොස්මන්ගේ පියානෝ-බර ලකුණු වලින් අඳුරු ස්වර සහ සැහැල්ලු පිපිරුම් මෙන් වේගවත්, ඝෝෂාකාරී වෙඩි තැබීම් නිශ්ශබ්දතාවය විරාම කරයි, නමුත් මේවා සැබෑ ත්‍රාසජනක ප්‍රභවයට වඩා කරදරකාරී ය.

අවසානයේදී, ජේම්ස් ලැන්ඩ්‍රි හෙබට් පැමිණ විලෙට්ස් කල්ලියේ සාමාජිකයෙකු වන ග්‍රේටන් ලෙස දේවල් සජීවී කරයි, ඔහු තම පියා මරා දැමීමට පෙර කැල්ගේ පියාව මරා දැමීමේ ගවේෂණයට සම්බන්ධ වේ. හෙබට් ට ඔහු ගැන සෙල්ලක්කාර, විකාර සහගත ක්‍රමයක් ඇති අතර, ඔහුගේ චරිතයේ ප්‍රසන්න කතාබස් ස්වභාවය, හුදෙකලා හුදෙකලා වූවන් අතර පිළිගැනීමේ විවේකයකි. ඔහු ඉතා ආකර්ශනීයයි, ඔහු ගමන සඳහා ඔහු සමඟ සිටියා නම් ඔබ කැමති වනු ඇත – නමුත් ඒ වන විට, එය ප්‍රමාද වැඩියි.

Leave a Reply

Your email address will not be published.